Om RFS

Anmälan till RFS konferens och årsmöte 2020

Missa inte RFS konferens och årsmöte 9 till 10 maj 2019 i Stockholm! Tema Framtidens frivilliga samhällsarbetare.

Varje förening som är medlem i RFS kan sända två representanter.

Deltagaravgiften är 1 500 kronor per deltagare, avgiften faktureras från kansliet efter att anmälan kommit in. Föreningar som inte är öppna för alla lagreglerade frivilliguppdrag betalar 3 000 kronor per deltagare för konferensen samt bekostar sina resor själva. Medlemmar är välkomna att delta utan kostnad på årsmötet (fika och lunch ingår ej), föranmälan krävs.

RFS bokar boende mellan lördag och söndag endast för konferensdeltagarna. Konferensen börjar med lunch klockan 12.00 på lördagen och avslutas på söndagen kl 15.00.

Boka resan själv

Resan bokar deltagarna själva. Spara kvitto eller originalbiljett för reseersättning. Boka resa tidigt för bästa pris! Läs villkoren för reseersättning här.

Karta och vägbeskrivning kommer med årsmöteshandlingarna som skickas per post från kansliet senast 9 april.

Sista anmälningsdatum är 10 mars. Kontakta Helene Ericsson, info@rfs.se, om du har frågor om deltagande och anmälan.

Anmälan konferens och årsmöte 2020